Peppen!

Tog mig en tur runt Vajsjön, superhärligt idag igen. En aning varmt att löpa kanske men skam den som ger sig, eller hur säger man?
Försökte springa i ett svep, men det gick inte. Blev i 2 omgångar med 10 minuters promenad mellan. Känner mig riktigt nöjd ändå med tanke på att jag är relativt nybörjare på det här.
Omgång 1 & 2
 
Hittat en någorlunda bra fart också, Ligger jag runt 6 minuter per km så går det ganska bra, då orkar jag rätt långt. Ska försöka sänka farten lite till så jag orkar ännu längre, men det får ta den tid det tar. Just nu känner jag bara att jag är on top of the world:
Hoppade till och med ur bild, så glad är jag!
 
Nu är det färdigtränat för idag. Ska nu sätta mig ute i solen och fortsätta på min bok. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback