Progress

Insåg just att jag ignorerat min blogg i över en månad. Insåg även att jag har några få stackare som är in varje dag och kollar om jag skriver något eller inte. 
 
Så jag tänker skriva om det som jag faktiskt tycker är roligt nu för tiden:
Träning och mina framsteg i det.
"Wow, jättespännande" kan ni väl tycka. Så tyck det om ni vill, det är min blogg så det så :)
Så på min planering har jag faktiskt tagit mig en bit.
Rygg och axelparti har blivit större (mer muskulöst), jag har armmuskler som syns och jag klarar av att löpa mycket längre än innan.
Fast inte så långt som jag vill att jag ska klara. Men konditionen är lite bättre än tidigre, nu ska jag bara vinna över nej-sägaren som sitter inne i mitt eget huvud.
Men det har ju bara gått 2 månader sedan starten och jag har väl inte varit den flitigaste heller..
 
Om det inte hade varit så pinsamt att lägga upp före och efterbilder så skulle jag ha gjort det. Kan säga att det faktiskt syns då man jämför bilderna, om än det är lite :)
 
Sista snusen.. 2½ vecka sedan!
 
Äta och sova går väl sisådär. Inga problem att äta, det gör jag konstant numera då jag håller på att sluta med snuset. Men sova... gaaaah! Måste nog bli duktigare att köra slut på mig själv så jag däckar av trötthet.
Viktmässigt så har jag fastnat lite, har inte ökat så mycket i vikt, men det går i alla fall åt rätt håll. Så länge vågen fortsätter att klättra uppåt så är det mycket bra. Några gram i taget.
Dagens löprunda är avklarad och jag är riktigt mör i benen. Kan bero på gymmet igår och att jag sovit lite dåligt. Men det har varit en riktig utedag för min del. Promenad på lunchen och lunka/löp efter jobbet. Känner mig lite duktig ändå.
Får se om det blir vila i morgon eller om det bli fullt ös. Beror på vad mina ben säger då jag vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback