Pure Morning

Satt vaken lite för länge igår, fick igång min Spotify och satt och lyssade på en massa bra musik. Inpirationen kom över mig och har faktiskt ritat klart 1 av tatueringarna som jag har lovat att jag skulle skissa upp. 
Tänker inte lägga ut nån bild ifall hon inte skulle vilja det, jag är faktiskt rätt nöjd över den ändå.
Tycker mest synd om mitt bollplank jag använde mig av, höll säkert denne person vaken längre än nödvändigt. Kan ju hoppas att vi hade lika trevligt båda två :)
 
Idag är det sommar igen! Så jag har faktiskt letat fram en av mammas gamla klänningar (90-tal?) och faktiskt strukit den. Inte ofta man dammar av strykjärnet, men det händer. Den är en aning stor, men i övrigt gillar jag färgerna och mönstret. Återvinning då den är som bäst!
Ser som vanligt arg och sur ut då jag slappnar av i ansiktet, mina mungipor går nedåt. Inget jag kan göra åt saken förutom att le, le och le. Vilket kan bli rätt ansträngande i längden. Men jag är glad, fastän det kanske inte ser ut så.
 
Idag har mina ben sagt till på skarpen att dom vill vila, mina vader tycker inte om mig speciellt mycket just nu, vilket jag kan förstå. Har inte varit speciellt snäll med dom den här veckan. 
Så, dagens utmaning består av att jag ska bara ta lite lugna promenader och sitta stilla så mycket som möjligt. Har en till tatuering jag ska skissa upp så jag kan ju passa på att göra det när jag sitter ute i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback