Röda faran!

Bestämde mig igår kväll för att ta bort nikotinplåstret jag irriterat mig på under hela dagen. Det kliade i princip hela tiden! Faktiskt inte så underlig då jag förmodligen inte tål klistret i plåstren. 
Det här kotet är taget 12 timmar efter jag plockat bort plåstret. 

Så jag bestämde mig där och då att jag skulle vara utan plåster från och med idag och fokusera på att bli nikotinfri. Kanske var ett klokt beslut igår, får se om det är ett lika klokt beslut senare idag. Har några få nikotintuggummin ifall jag känner att det inte skulle gå.
Har nyss ätit frunch och känner att jag skulle kunna äta en gång till. Kan det va abstinensen som kickar igång redan?
 
Ska sysselsätta mig så mycket som jag bara kan idag. Har ju stickningen kvar, har en massa jag ska rita och så kan jag ju lägga pussel om jag får alldeles för tråkigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback