Så där ja.

Rensat upp en massor med papper, sparat det som skulle vara kvar och satt in i pärmar. Blev en drös med papper som jag kunde kasta i återvinningen. Varför gör man inte sånt på direkten? 
Stökat undan sånt som inte ska vara framme och jag säger bara det: Hej på dig yta, vars har du varit?
Liljorna ligger numera i soptunnan utomhus och nu kan jag andas normalt igen utan att må illa.
 
Håller på med sista tvätten och tror jag ska ta och vänta ut den utomhus. Det har nämligen slutat att både snöa och regna. Kan jag fortsätta med ljudboken också, låter som en toppenplan tycker jag. 
Dagen till ära är det myskläder som gäller:
Lär inte vinna några modepris direkt ^^
Gillar svart, om ni nu möjligtvis inte förstått det.
Nej, ut i friska luften!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback