Snabba ryck!

Kom hem från jobbet idag och tittade ner i brevlådan som vanligt och förväntade mig att den skulle vara  tom, som den vanligtvis brukar vara. Döm av min förvåning då jag ser ett brev liggandes där! Inte vilket brev som helst heller utan det var från ett utav ställerna jag beställde från igår!
Dom menar alltså .NU 
Hade inte förväntat mig något brev förrän i morgon eller i alla fall senare under veckan. 
Så nu är dom här, hälften av det jag ville ha igår. Den vita och spiralen är i horn/ben och dom andra i trä. Får se om öronen mår bättre nu.
Ja inte fejkspiralen, den är i äkta plast och följde med på köpet! Fast nu kan jag ju ha den svarta spiralen i det ena örat och fejken i det andra. Dom matchar faktiskt. Nästan lika tjocka också. 
Satte dit den vita tunneln och lade dit några O-ringar för att jag är så rädd att jag ska gnugga av mig den då jag ska sova. 
Är väl en smaksak om man tycker sånthär är snyggt, men det gör jag. Svart och vitt är riktigt fint tillsammans och jag älskar kontraster. 
Den lilla pluggen är till min lilla töjning i vänster öra, den är bara hälften så stor, 4 mm. 
Den har varit 8 mm den också, men tog ut töjningen och lät den växa ihop igen. Mindre än sådär lär den tyvärr inte bli, töjde nog alldeles för snabbt. Fast det kan jag leva med. Man lär så länge man lever?
 
Inga fler töjningar eller piercingar i alla fall, lovat syster det då inte vi riktigt har samma syn på saker och ting. Men jag är nöjd med dem jag har. Mest öronen och tungan som är utsatta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback