Solbränna = bondbränna

Tog ut mig ordentligt på gymmet idag, körde för en gångs skull med fria vikter då det var så lite folk där. Har ju inte så stor koll på det jag gör med dessa vikter, så jag törs helt enkelt inte använda mig av dom då det är mycket folk. Idag tordes jag däremot så något slags resultat lär det nog ge. 
Blev en massa bröst, axlar och rygg idag. Kommer jag kanske se ut som då jag simmade, bredaxlad som få. Men det är bra, kanske jag inte "går sönder" lika ofta heller. Någon bodybuilder lär jag ju knappast bli, men lite biffigare vore ju bra.
Sprang på löparbandet också, gick inte så snabbt, men höll igång i ca 30 minuter i alla fall. Var då genomblöt i svett då jag klev av det, är väl det som är poängen kan jag tänka mig. 
 
Såg mina ben idag och insåg att jag har nog snyggaste brännan där. Solen tog nog på väldigt mycket igår, hade ju smort mig ganska ordentligt men ändock så ser man ut såhär idag:
Kanske inte syns så tydligt, men har världens kant rakt över vaden. Så går det när man använder sig av långa shorts...
Här ser man även mina snygga ärr på knät som jag fick under min barndom..
Tips: Lek inte tjuv och Polis på grusigt underlag och cykla inte ikull rakt in i en buske. Fast det kanske bara är jag som lyckas med sådant, klantig som jag är. Fast det syns att jag inte satt stilla då jag var barn ^^
 
Somnade nästan på soffan innan jag skulle gå till arbetet, så det blev lite utomhuspromenad så jag skulle hålla mig vaken. Riktigt skönt ute fastän det blåste lite svalare vindar idag. 
Nu ska jag försöka varva ner lite innan sänggåendet och det görs bäst med ljudbok. Ska kliva upp tidigt i morgon och hoppas att jag somnar i någorlunda vettig tid. Men det ska nog inte vara några problem, är rätt slut i både kropp och knopp just nu.
Ser fram emot mina nästkommande 2 veckor, det kan ju bara bli bättre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback