Solsken i hjärtat, ja ute också...

Hehe, tror jag ger upp mina vilodagar. Skulle ju binda fast mig i stolen, men blev allt för rastlös i väntan på kära mor, så det blev på med mina inlines och ut och åka kl 08:05 på morgonen. 
Det var superhärligt ute och varmt! Tror jag var ute och gled runt i två timmar innan jag kom hem igen. Fixade lunchen och inväntade mamma utomhus. 
När väl mamma kom så blev det även lunch utomhus, kan ju inte gå miste på solen en sådan här dag inte
Efter lunch blev det en tripp till kiosken där vi köpte oss varsin glass. Och nu har jag spenderat ytterligare någon timme ute. Det känns måste jag säga! Är alldeles slut i huvudet nu, men på ett bra sätt. 
Osminkad och allt, visst är man tjusig!
Har fått bygga på mitt lager fräknar i alla fall, det är toppen! 
 
Nu återstår det bara 5 timmar på jobbet och sedan har jag ledig helg igen. Hur bra är inte det?
Ska tydligen vara fint väder i morgon också. Peppa för en massa tid utomhus igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback