Sommarflicka

Vaknade av att jag låg och kliade mig där jag absolut inte får klia! Tror inte jag klöst bort en massa färg i alla fall, är livrädd för det efter all pina jag gick igenom för att få dit den. Var även förutseende och köpte solskydd spf 50 igår, nu jäsiken ska den hålla sig snygg i sommar också utan att jag ska behöva gå runt i t-shirt.
Så gott som läkt och gör nästan inte ont längre. 
 
Följde med Syrran och kära Ida för att äta Pizza igår. Syskonbarnen roade sig med att plocka maskroser som dom senare dekorerade mig med, i väntan på maten. Kännde mig som en riktig Sommarflicka. 
Efter maten blev det mjukglass på kiosken, Äntligen! 
Sedan blev det lekpark för att sedan busa av oss all mat och glass. En gungbräda var hur rolig som helst! Satt där mycket av tiden och tjoade, där insåg jag att jag har ett ganska hemskt skratt. Vilket jag självklart skrattade ännu mer åt då jag väl upptäkte det. 
Barnen hade då riktigt roligt, då menar jag både dom vuxna barnen och dom små.
 
Idag är det kanonväder ute! Nu ska jag försöka bege mig ut på en löpartur innan det blir alldeles för varmt att springa. Ska prova RunKeeeper igen och försöka hitta mig en bra fart så jag orkar längre. Utomhus har jag en tendens att springa för fort så att orken tar slut alldeles för tidigt. 
Ladda lite med vatten först. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback