Sunshine

Känner mig som en liten solstråle idag!
Kan ha att göra med att solen skiner ute, men kan glatt meddela att jag har kunnat sova på min favoritsida igen! Hur lycklig är inte jag för det? Massor!
 
Eftersom jag jobbar eftermiddag i veckan så har jag givit mig själv sovmorgon varje dag. Så jag har precis ätit frukost i form av en gröttallrik, det har blivit en av mina bättre rutiner. 
Ska bara låta det smälta lite så ska jag bege mig på gymmet en sväng, inte varit där sedan i fredags. Huga så hemskt!
Hittade självutlösaren på kameran igår och fick för mig att fota mig då jag gjorde bryggan. Ser inte det minsta smidig ut men jag bröt ingenting i alla fall! Det är lite Exorcisten över det hela, behövs bara en trappa att klättra nedför.
Skulle även se hur långt jag har kvar jag hade tills jag kan gå ner i spagat, men det är långt dit ännu. Så det behövs en massa stretching och töjning. 
 
Ska ta och handla för min och mammas lunch i morgon också, fast det kanske man skulle göra medan man väntar på att maten smälter. Slipper jag göra det senare också. 
Är bara förundrad över denna energi som jag fått, kan bero på att jag sovit bra nu i flera nätter. 
Men den är så välkomen så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback