Surprise?

Oj jösses vad förvånad jag blev då jag tittade ut i morse. Vad hände med solen? Det snöar ju! Jag som hade fått byta till sommardäck på bilen..
 
Fast nu har jag en perfekt ursäkt att stanna inne och fixa i lägenheten idag istället, den är i behov av en upprensning. Perfekt ursäkt att lyssna en massa på ljudböcker också. Då behåller man koncentrationen och så går tiden mycket fortare. 
 
Får nog bita i det sura äpplet och inse att jag inte kan ha kvar min bukett med liljor, dom luktar alldeles för mycket. Reagerar varenda gång jag går förbi dom genom att: må lite lätt illa och få lite lätt huvudvärk.
Inte värt att ha igång köksfläkten dygnet runt bara för att "dom är så fina".
Kan ju inte rå för att liljan är en av mina favoritblommor.
Kanske är dom som gör att min näsa är så tät också. 
 
Så städa ut dom, tvätta bort all tvätt och rensa ordentligt i läggan så den blir fin igen.
Benen bär mig idag och har inte alls så mycket träningsvärk. Blir nog att ta ett lättare pass med mina exertubes och stretching som gäller idag. Orkar inte dra mig till gymmet, så det blir hemmaträning varvat med städningen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback