Tack du söta katt..

Låg och sov i godan ro när det helt plötsligt svider till utav bara den i sidan. Sen gör det riktigt ont och jag tittar dit för att se vad det är som orsakar smärtan. Då ser jag 2 klotrunda svarta ögon och hör världens kurrande, Pyret tycker det är dags för mig att vakna så hon får sig lite morgonmys.
Vilket i och för sig är väldigt trevligt, men kanske inte 04:45 på morgonen då jag inte alls behöver kliva upp vid den tiden. Speciellt otrevligt då hon genar över tatueringen för att få mig att vakna. 
Påminner mig om denna: Simon's Cat
 
Lyckades tillslut somna om och sovit mina timmar. Vilket känns toppen och energinivån är riktigt hög. Ska skynda mig ut på en promenad innan jag ska på jobbet, solen skiner, frågan är bara hur länge?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback