Vilken dag!

Ja jösses, tagit ut mig idag med.
Sprang först 7 km, cyklade sedan dryga milen hem till mamma. Kom dit några timmar före syster och syskonbarnen så vi passade på att: Ta en tur med trampbåten och paddla lite kajak. Var väl sådär lagom slut i både armar och ben efteråt. Man bryter då inga hastighetsrekord i trampbåten, 3km/h, det ni! 
Saftey first, flytväst på!
Lasagne till middag, jag var hungrig som en varg också. Tror jag ökat mina portionsstorlekar lite, vilket jag bara ser som något possitivt. 
Ner med barnen till sjön för lite mer trampbåtsåkande, där tog nog mina sista reserver till benen slut. 
Tårta på det. Superfin och jättegod som syrran hade ordnat, bortse från stavfelet, det är bara en skönhetsdetalj ;) Tack från både mig och mamma! Tror vi alla var riktigt nöjda med dagen och jag känner att mina kinder värmer mer än vanligt. Kan bero på all kärlek som cirkulerat idag, eller att solen tagit på mer än vad man trott. 
Fick superfina presenter idag, jag ska få se Brolle i sommar! Tack tack!
 
Riktigt roligt idag, men jag är mycket bensvag för tillfället. Tur jag fick skjuts hem i alla fall. Cykla hem hade nog medfört att jag landat i något dike någonstans. Resten av kvällen lär jag nog spendera relativt stillasittande.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Wow, så häääärligt :) Grattis :)

2013-05-27 @ 13:13:25
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback