Workout

For till gymmet igår och hoppade upp på löparbandet, det var äntligen lagat. Så öste på där och kan glatt meddela att jag kan numera springa 3 km! Det är mer än för 2 veckor sedan.
Tips från coachen: (Syrran) Räkna allt i två veckors perioder, det funkar jättebra.
Körde lite armar och ben också, men tordes inte ta i så mycket då jag var så öm. Men fick lite utlopp för energin jag hade över.
Det värsta är att jag inte längre kan sova på min favoritsida.. ömmar alldeles för mycket än. Men förhoppningsvis så ska ordningen snart vara återställd så att man kan röra sig normalt igen. 
Nu ska man bara fundera vad man ska hitta på för trevligt en sådan här mulen och grå dag. 
Ska nog först och främst se klart en serie jag påbörjat, har bara 2 avsnitt kvar. Sedan får jag väl se vad dagen har ett erbjuda.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag vill också träna!! Jag är sämst på att hålla igång, efter första dödsträningsvärken :P

2013-05-11 @ 21:07:54
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback