Wow

Blev lite paff då jag tittade över mina unika träffar på bloggen. Ena dagen 70 st, nästa dag 80 och sen ner till 45. Men jag klagar inte, det är sjukt många fler än mina vanliga 5 st. Välkomna hit :)
 
Igår tillbringade jag kvällen med att sitta ute i en kåta i skogen för att grilla korv och marshmellows. Ja inte ensam förståss, utan jag hade väldigt trevligt sällskap med mig dit. Det skrattades, sjöngs och åts. Kläderna var fyllda med röklukt innan man åkte hem, det var som att återbesöka barndomen litegran. Då man satt vid lägerelden på scouterna och bara fjantade sig. Roade sig i timmar med bara elden som centrum. 
Nu idag vaknade jag sent, åt en gröttallrik och började på ett pussel. Strax efter två ringde syrran och bjöd med mig att äta glass. När jag kom hem igen blev jag så inspirerad av inlinesåkarn, som vallade runt barnen på cyklar, att jag var tvungen att ta mig en sväng jag med. 
 
Fast jag använder mig av stavar, annars så faller jag väl och bryter nåt. Känns inte så värt att riskera. 
Åkte 45 minuter, mot Holktjärn och tillbaka. Riktigt härligt ute och det är den bästa vägen för inlines, alla andra vägar är så "dattriga" eller osopade. Känner mig lite skakis i benen ändå. 
 
Är nu sådär härligt slut i kroppen och ska nu försöka komma på vad man ska äta för middag. Något snabbt och gott i alla fall. Måste nog ta mig en tripp på Ica för att se vad dom erbjuder för nåt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback