I need a hug!

Sovit alldeles för mycket inatt till skillad från övriga nätter i veckan. Så jag är väldigt seg idag och det känns inte som jag kommer att vakna till ordentligt förrän det är dags att lägga sig igen. Tur att jag har ett kortare pass att arbeta ikväll. 
Svängde förbi gymmet tidigare idag, var väl inte det bästa och mest intensiva pass jag varit med om, men det var skönt att få röra på sig och tömma huvudet en stund. Känner att jag inte kan koppla bort huvet ordentligt och varit småstressad hela tiden ett par dagar nu. 
 
Så igår lade jag en ansiktsmask efter en varm dusch:
Och ja, jag försökte vara seriös men ack det gick inte! Hur snygg är man då man tjoffat dit svart gegga? 
Men blev lagom avslappnad och nervarvad att jag somnade strax efter att jag lade mig. Tillhör inte vanligheterna och är kanske därför jag känner mig som en Zombie idag. 
 
Så jag längtar efter en kram, en ordentlig bamse-mys-kram så jag slappnar av! Men förhoppningsvis så lär det inte bli någon bristvara inom en snar framtid. Börjar ha nedräkning snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback