Finally!

Sovit dåligt i ett par nätter och det resulterar i att jag tänker konstigt/udda och alldeles för mycket. Vilket gör att jag inte kan varva ner då jag försöker sova. Den spiralen nedåt löses med en lång natts sömn, som lyckligtvis inträffade inatt. 10 timmar, kan säga att det behövdes!
Jag försöker lura mig själv att inte tänka genom att sätta igång en ljudbok, ligger då och lyssnar på den tills jag märker att jag halvsovit genom ett kapitel ungefär. Då kan det bara ta ca 1 timme innan jag somnar. 
Fungerar dock bara med böcker jag lyssnat på förut, annars så är jag alldeles för nyfiken på vad som ska hända!
 
Gick inte alls så bra på gymmet igår, orkade i princip ingenting. Men jag var där i alla fall, jag gjorde mitt bästa. Mer än så kan jag inte begära av en tröttare version av mig själv. 
 
Var och roade mig på puben igår, skulle dit och lyssna på dom duktiga musikerna. Fick till och med sjunga en låt (2ggr) och sjunga stämman i en annan. Jag hade jättekul och kvällen gick alldeles för fort! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback