Semestern

Jaasi, tog visst semester från allt: Bloggen, träning och jobbet då jag ändå höll på. 
Träningen och jobbet har jag återupptagit, om än träningen kommit ordentligt i andrahand. Bloggen valde jag att lägga på hyllan en stund extra då jag hade annat som tog upp min lediga tid och mina tankar. 
 
Men jag har hunnit med mycket bra sedan sist. Investerat i en ny systemkamera! Invigde den storartat med en tripp till Lycksele djurpark med en massa goa människor. Mycket fina och roliga bilder därifrån blev det. Mycket nöjd över köpet!
Den har en vändbar skärm som underlättar då jag ska ta egokort, fast måste lära mig att inte titta på skärmen utan i objektivet. 
Började storartat om med min träning förra veckan, vilket resulterade i massiv träningsvärk! Ska försöka gymma 3 ggr i veckan ungefär. Måndag, Onsdag och Fredag. Får se om jag håller mig till dom dagarna, beror mycket på hur arbetsveckan ser ut förståss. Men rutinerna ska jag försöka få tillbaka, dom var inte alls dumma.
Ska även försöka bygga upp konditionen jag hade innan semestern, fast just nu går det ganska tungt. Får försöka öka lite succesivt på löpbandet. Nu klarar jag av 15 min innan jag ger upp (effektiv löpning). Men det är 8 minuter längre än förra veckan :)
 
Här kommer lite bilder över en del saker som hänt i sommar, då jag inte suttit vid datorn:
Varma och soliga dagar, badade mer än vanligt denna sommar!
Båtmys med mamma
Uno på bryggan
Ikea med Ida och hennes syster
Leos med syrran och hennes söta barn!
En av Pyrets möss
Idag efter gymmandet, börjar få tillbaka lite muskler ändå :)
 
Varit ovanligt duktig på att inte sitta hemma, jag har varit social! Myst massor och mått som en kung!
Har massa fina bilder på lager, men ska jag visa alla så lär det ta upp flera sidor!
Haft en superbra sommar och har en känsla att resten av året lär fortsätta i samma stil. Mår toppen just nu! 
 
Ska försöka att uppdatera bloggen lite mer ofta framöver ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback